Skip to content

Hjertevill

Jeg savner det å faktisk kunne skrive og få fram en mening eller følelse på den måten jeg liker å tro at jeg kunne før. Nå føles alt så kaldt, falskt eller feil. Uansett hva jeg skriver så blir det jo ikke rett! Hvordan skal jeg liksom ha en blogg som ikke føles som de tusener av andre fjortiss-bloggene når jeg ikke engang kan å skrive som en normal, oppegående person? Jeg blir så frustret av meg selv at det er nesten så jeg får lyst til å legge ned hele greia før jeg driter meg mer ut med dette tullet. Jeg liker blogging, men når jeg ikke engang klarer å få ut det jeg faktisk prøver å få ut blir jeg bare i enda verre humør.

Føler meg som ei kjerring i overgangsalderen med disse humørsvigningene. Det verste er at det er så typisk høsten at jeg burde vært forberedt på det. Det er jo det samme som skjer hvert eneste år. Så snart det blir mørkere blir jeg både trøtt og deprimert. Skjønner ikke hvordan jeg skal unngå følelsen av å ville legge meg ned og sove til uti mars en gang. Til å avslutte med: Sorry, dette ble et litt tømme-seg-selv-innlegg. Regner ikke med at noen av dere har stor interesse for dette dessverre. Kommer forhåpentligvis tilbake sterkere. For å muntre meg opp litt, vær så snill og si at det ikke bare er jeg som synes høsten og vinteren er alt for lang?

3510975997_720aaaba76_large

