Skip to content

Hjertevill

Koser meg med C.S.I Miami og litt kveldsmat. Innså nettopp at det muligens er litt ille at jeg kjenner igjen hun som er drept fordi hun er med i en annen tv-serie(Make it or break it). Et tegn på at jeg ser litt for mye tv-serier kanskje? I dag hadde jeg den beste jobbdagen så langt, bare ei fem-timers vakt og jeg kan faktisk ikke komme på en eneste person som var sur eller frekk i dag. Noe som alle som jobber over telefon VET er sjeldent. I morgen slipper vi gymmen på grunn av skoledebatt, noe jeg faktisk gleder meg litt til. Har liksom fulgt med, men aldri helt satt meg inn i politikken. Gleder meg derfor til å høre hva de har å si i morgen. Får jo ikke stemme i år, men om to år blir det jo min tur og da vil jeg ikke bli tatt helt på senga. Hva med deg? Politisk engasjert eller holder du deg til sofaen på valgdagen?

Bildeløst. Dør dere?

