Skip to content

Hjertevill

DA var jeg endelig våken. I går ble det filmkveld med venner så senga ble ikke funnet før klokka var over seks! Å sove til klokka er over tre kan vel egentlig ikke forsvares uansett, men jeg skylder på ei lang uke med mye jobbing. Planen var egentlig å gjøre litt lekser i dag, men sånn som det ser ut nå tror jeg heller hele resten av dagen vil gå med på å lade opp til ei ny uke. Tror jeg drar på kino og ser The Hangover med et par venner i kveld. Ja, jeg så den i Bodø, men med noen filmer er det lov å se dem to ganger (eller mer) på kino! Å allerede henge etter med leksene er kanskje ikke det beste utgangspunket, men det er litt vanskelig å få gjort noe med siden jeg har jobbet hele uka. Er ikke meningen at jobben skal gå utover leksene, men dette var jo opplæring så det ble litt spesielt. Denne uka lover jeg meg selv, og dere, at jeg faktisk skal jobbe med leksene! Både de jeg henger etter i og de hvor jeg ikke gjør det, enda. Håper dere kan muntre meg opp litt og fortelle meg at det ikke bare er jeg som er slapp med leksene?

3197544756_73e0cae016Hadde skolebøkene sett slik ut hadde det kanskje gjort saken litt enklere.

