Skip to content

Hjertevill

Skal jeg oppsummere gårsdagen kjapt blir den omtrent slik; skole, jobb, film, søvn. Som dere skjønner og ser er det ikke noe «hjem» blant de ordene og slik var det også. Ble faktisk ringt av Marte i det øyeblikket jeg var ferdig på jobb for å høre om jeg ble med og så film. Slik ble det og jeg har nå sett Menn Som Hater Kvinner for tredje gang.

Blir litt lite av alt for tiden. Etter at dataen ble inndradd og formatert har jeg alle bildene på en ekstern hardisk som jeg enda ikke har lett frem igjen. Som dere har skjønt ut ifra de siste innleggene har det ikke akkurat vært tid til å ta spesielt mye bilder nå i det siste heller… for å si det sånn. Nå er det jobb som venter igjen. Tar på, men med 7000 nye kroner på konto er det verdt det. Enn du, hvor får du pengene dine fra?

idealism,bubbles,love,romantic-69b1ced10b37b820b84166302162a53b_h

