Skip to content

Hjertevill

Hei og god kveld! Ferdig med nest siste dag med veileder og føler meg egentlig mer enn klar nok til å starte alene nå. Ikke misforstå, jeg er ikke overselvsikker. Har gått på et bar bommer og heldigvis lært av dem (lover at jeg aldri skal sette dere over når dere egentlig skal få nummeret opplest). I morgen er ukas siste vakt på 1881 og på lørdag er det tilbake på cafeen for tredje siste gang(ja, jeg har nedtelling). I dag kom stipendet og lykkefølelsen kan nesten ikke beskrives. Å ha gått og stirret på en saldo bestående av 0,39 KR de siste dagene har vært særdeles deprimerende. Etter å ha jobbet så lenge er jeg liksom ikke vant til å gå uten penger, da fungerer jeg tydeligvis ikke lenger. Men altså, i dag fikk jeg mine 3044 deilige kroner og har planer om å slå meg løs i kantina i morgen, det er jo fredag. I tillegg har noen tydeligvis kjørt/rygget på scooteren min så korga er bøyd innover mot styret, styret er skeivt og nærlysene fungerer ikke, trøstemat er dermed påkrevd.

Trøstemusikk også for den saks skyld.

