Skip to content

Hjertevill

Kommet hjem, fått spist og faktisk slappet av litt i tillegg. Aberet nå er at biologi-lekser og dusjen venter, etter 169 nye innlegg på bloglovin.. Sånn egentlig er jeg trøtt nok til å legge meg nå, men det kan jeg jo selvfølgelig ikke. Hard knock life det her altså.

Fant noe som ser ut som første episode av sesong fire av Dexter og holder på å dø av ekstase her. Sjansen for at jeg blir ferdig med biologien i kveld? Minimal. Sjansen for at jeg gidder å dusje i kveld? Like liten. Takk og lov for at jeg ikke starter før ti på ti i morgen!

Ps: Har det egentlig ganske bra enda, bare veldig, VELDIG trøtt akkurat nå. Gleder meg litt til uka er ferdig, til tross for alle pengene jeg tjener skal det bli godt å faktisk kunne gå tilbake til ingenting/lekser om ettermiddagene.

