Skip to content

Hjertevill

Andre praksisdag ferdig og fikk faktisk prøve oss på å sitte alene med veilederen ved siden av i dag. Ikke så skummelt som jeg hadde trodd, faktisk mer beroligende enn å ha to stykker sittende på hver sin side av deg som begge hører og ser alt du gjør. Ser nå at det kanskje ikke er så overraskende though. Kommer ikke over hvor mye artigere denne jobben er enn den gamle! Tror dessverre ikke lukta av brød, kaker og boller kommer til å bli savnet så forferdelig mye, selv om enkelte personer der selvfølgelig blir savnet, mye!

Som jeg sa fikk vi tilbake skoledataene, UTEN administrator-rettigheter, men har nå klart å finne ut hvordan man installerer både uTorrent og Spotify. Håper dermed jeg klarer å gå tilbake til et tilnærmet normalt liv, selv om det såklart kommer til å irritere vettet av meg at de i hele tatt gjør noe så idiotisk.. Nå; søvn før en skoledag bestående av bare fem skoletimer. Fysikk, gym, biologi, hjem i ti minutter, så jobb. Ikke så ille med andre ord!

inspiration,love,pink-07409bf3247d41b62961e706df78779b_hSom dere sikkert tar jeg ikke spesielt mye bilder selv for tiden, prøver å gjøre opp for det med alt annet fint jeg finner i stedet. Hope that’s okay?

