Skip to content

Hjertevill

Da var opplæringen unnagjort og jeg er klar for å ut i dyst på mandag. Er litt spent på hvordan det faktisk blir, men ut ifra hva jeg har hørt og sett tror jeg det skal gå bra. Vi har først et par dager med veileder før vi har et par dager alene, og jeg tror faktisk jeg gleder meg mer enn jeg gruver meg, og det er jo bra? Nå har jeg også blitt litt mer positiv til skolefagene, er matte og fysikk jeg er «redd for», mens de fleste tror jeg jeg skal klare. Spørsmålet er vel egentlig bare hvor bra jeg kommer til å klare det.. Går for det beste såklart, hvorfor gjøre annet?

I kveld har jeg hatt besøk av et par venner og vi har…. sett film! Sjokk? Nei, trodde ikke det heller.

eyes,girl,pretty,sephia,stare,face-f3ca3ffe6374d4a98c5e8c1601a4fea6_h

