Skip to content

Hjertevill

Å «drive» blogg samtidig som skolen har startet og jobbopplæring er i gang er tydeligvis enklere sagt enn gjort. Er ikke hjemme før klokka ni om kveldene og jeg må innrømme at det er ikke bloggen som står først i køa da. Middag kommer først, så facebook, så mail og så kommer vel bloggen et lite stykke utti her ett sted.

Biologi virker artig, matte skremmer meg, kjemi har jeg ingen formening om enda og det samme gjelder fysikk. Ikke overglad i historie-læreren, resten virker greie. I dag tok de fra oss pcene for å ta fra oss administrator-rettighetene, hvor fucka det er med tanke på at vi faktisk har betalt for dem og MÅTTE ha dem? Sånn passe. Jeg hater tastaturet jeg sitter på nå(den eneste stasjonære i huset) og skjønner ikke hvordan jeg skal overleve fram til mandag. Jeg har enda ikke startet treningen, men det er ikke min største bekymring enda. Hvordan er dine første dager? Lever du?

beauty,eyes,woman,blond,blonde,boca-3aca1968798bbb82c69a27ca51703879_h

