Skip to content

Hjertevill

Til at det er den siste feriedagen har jeg ikke gjort noe spesielt. 5 timer nede på 1881, så hjem for å sette meg ned og se The O.C resten av kvelden. For joda, det er faktisk det jeg har gjort. The O.C og mat er liksom de t det har gått i de siste dagene. Nå i kveld har det vært is og moreller, så store mengder av sistnevnte at jeg sitter her litt kvalm. Skal fortsette med det samme i én episode til, så får det være nok for kvelden og ferien. Føler jeg må takke for følget og ønske lykke til videre eller noe, men det er vel nå det starter. To måneder pause og nå tilbake til realiteten. Jaja, det var artig så lenge det varte, eller hva?

byesLyset og lukta kommer til å savnes mest, i tillegg til tempraturene da såklart. Det var høstlukt ute allerede nå i kveld, savner våren allerede jeg.

