Skip to content

Hjertevill

Startet dagen med å våkne opp klokka 10 fullstendig uthvilt, ikke verst bare det. I 12-tiden kom Lise og lillebroren hennes i den anledning at jeg skulle ta et par bilder av dem for å gi i gave til bryllupsdagen til foreldrene. I og med at jeg aldri har prøvd meg på å ta bilder av mennesker før var jeg mer nervøs enn de var og det ble litt prøving og feiling. Synes likevel det var et par som ble ganske fine så jeg håper bare de og foreldrene blir fornøyde.

IMG_8236Fullstendig uredigert, det skal sies. Synes likevel de var søte, eller hva?

Nå skal jeg til byen og jobbe et par timer. Har jo fått ny jobb, men siden oppsigelsestiden er på 1 måned må jeg fortsette på kaféen ut september. Kjenner jeg gleder meg litt til å prøve noe nytt.

