Skip to content

Hjertevill

Mamma kom hjem fra Sverige i dag og av alle ting i hele verden, hva hadde hun med seg? Jo, ei spikermatte. Skal ikke lyve, jeg er fornøyd. Har hatt litt lyst til å prøve mirakelmatta helt siden Blondinbella snakket om den. Vondt gjorde det, som faen til tider, men heldigvis ble det godt mot slutten og jeg kunne faktisk funnet på å sovne oppå der. Er ikke helt frelst enda så kan ikke si dette er noe banebrytende som kommer til å forandre livet mitt, men godt var det nå hvertfall.. mot slutten.

165043Var i byen, var på intervju og for ei halvtime siden fikk jeg melding: «Du ønskes velkommen til opplæring hos oss mandag 17. aug kl 16. Bekreft om du kommer.» For første gang bruker jeg tegn på bloggen: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!

151651Her i byen har martnaen startet så skal til byen og se på åpningsshowet med blant annet Sebastian fra Norske Talenter, om noen husker han? Nei, regnet ikke med det, gjorde ikke det jeg heller.

