Skip to content

Hjertevill

Jeg liker å tro at grunnen til at jeg er så trøtt nå er spikermatta, i realiteten er den vel heller det at jeg faktisk sto opp i rett tid i morgest. Jeg hører fin musikk fra Mew og håper alle dere som er og ser dem i Oslo i kveld… dør. Neida, selv om jeg faktisk er så misunnelig at det er til å gråte av. Svitsjet tilfeldigvis over på Nrk3 i går kveld hvor de viste dem live fra København, da jeg kom på det at de skulle til Oslo i dag var det på nippet til at jeg suste inn på Norwegian og bestilte et par billetter nedover. Hadde jeg bare hatt penger nok. Etter Oslo for et par uker siden og Steinkjer i helga er jeg nå offisielt blakk, så godt som i alle fall. Har UNDER 100 kroner på kontoen så det er faktisk krise her nå. Kunne ikke engang kjøpe meg en ring jeg fant på H&M i dag, SÅ fattig er jeg. Herregud, jeg gruver meg allerede til jeg skal begynne å studere. Flere som er dårlige til å disponere pengeforbruket, regner da med at det ikke bare er meg?210451Jeg erklærer høsten som ankommet, det regner ute og jeg fryser. Og ikke kom hit og fortell at i Oslo så skinner sola og dere hadde 20+ grader tidligere i dag, JEG VET DET ALLEREDE! Går ned og ordner meg en kopp kakao jeg, bare for å innvie høsten helt.

Edit: Forresten! Jeg har fått så mange som 20(!!) følgere på bloglovin nå! Tusen hjertelig takk til alle dere og hvis det er flere som ønsker å legge meg til kan dere enten trykke på den knappen litt opp og ute til høyre eller den her:

bloglovin

