Skip to content

Hjertevill

Akkurat nå kjente jeg magen spente seg da jeg begynte å tenke på morgendagens intervju. Prøver å slappe av og tenke at det skal gå fint, men helt ærlig så er jeg livredd for at det skal bli verre enn verst. Skal bruke dagen til å prøve og roe de verste nervene, her føler jeg dessverre at det må mat inn i bildet. Jaja, må man så må man! Cookies og smoothies er det som frister akkurat nå, vi får se hva det er når jeg faktisk kommer meg på butikken. Derfor tenkte jeg dere kunne få friste meg litt meg deres cravings for dagen? Jeg får tips, dere får utløp for frustrasjonen over å ikke gi inn for dem, win/win-situation.

cupcakes,pink-a8d70c0f89b5ca16f33c0068cccfdcb3_hHadde jeg vært i stand til å lage sånne muffins hadde jeg gjort det. Vanlige muffins er bare ikke det samme lenger når det ligger så mange fine ute på nettet.

