Skip to content

Hjertevill

I dag kom pakken fra Mona med betakarotenen som jeg vant i en konkurranse sist uke! Har tenkt på å kjøpe det tidligere, men nå trenger jeg jo ikke det engang. Tok min første tablett nå og jeg skal holde dere oppdatert på om jeg syns det fungerer eller ikke!

betakNå er jeg pakket og klar for å dra til Overhalla hvor jeg skal spise, ordne meg og slappe av med to av de jeg drar med i kveld. I 4-tiden en gang drar vi til Steinkjer hvor vi blir over til i morgen. Regner med jeg er hjemme igjen i ett-to tiden i morgen»tidlig»! Flere som har planer for kvelden?

gærnHar forresten kommet til konklusjonen at det nærmeste jeg kommer å ha et «interessant» utseende er å se halvveis gal ut, oppmuntrende. Nå drar jeg straks så må pakke ned de siste tingene, håper dere får en like fin kveld som jeg forhåpentligvis får!

