Skip to content

Hjertevill

Til at vi aldri har vært sånn at vi blir sittende i restauranten spesielt lenge, vil jeg påstå vi var svært så flinke i dag. Strengt tatt er vi ikke spesielt mye ute og spiser i «gjengen» min, men som jeg har sagt før, en plass må en jo begynne? I tillegg hadde vi ikke møttes på en god stund så vi hadde en del catching up to do for å si det sånn.

Tidligere på dagen var jeg jo selvklart til frisøren, hjem en tur og så til byen igjen med Marte. Jeg har jo selvpålagt shoppeforbud så det eneste det ble på meg var en is, to bokser Cola og en hårspray(nødvendig når du har helt flatt hår). Etter å ha dødd av heteslag sånn cirka fem ganger på gåturen hjem stakk vi til meg og satte oss oppe på plattingen i skyggen. Begge var enige om at vi lett hadde kunne sovnet der oppe, hadde det ikke vært for at vi skulle til byen enda en gang. Hvor jeg forresten ble tvingt til å kjøre av Marte og faren hennes, som sånn forresten er kjøreskolelærer. Nervøs? Ohyes. Selv om det gikk ganske fint likevel.

mm

marttMarte har ikke shoppeforbud og kjøpte seg nye Wayfarers, om man er misunnelig? Sånn passe.

ski

ccIskald Cola, ilu!

