Skip to content

Hjertevill

Kvart på ti er frisørtima og jeg er minst like nervøs som når jeg skal til tannlegen, minst! Egentlig litt ille med tanke på at jeg ikke engang skal klippe meg i dag, bare farge og stripe det, men det må da få være lov å være redd likevel! For alt jeg vet ender jeg opp med å gå ut derifra med orange hår og svarte striper i. Jeg har ikke noen fast frisør så rutinen er at jeg drar på samme plass helt til jeg blir misfornøyd, bytter salong, for så å aldri dra tilbake dit igjen. Når det har seg sånn at jeg ikke er til frisøren mer enn 1-2 ganger i året(nei, jeg kødder ikke) så er det også litt vanskelig å vite hvor det faktisk finnes noen som kan gjøre meg fornøyd. Krysser fingrene for at det skjer i dag. Finnes det flere som har like frisørangst som meg egentlig?

031236Bildet er tatt i går kveld/natt for normale mennesker. Var vel sånn omtrent da jeg innså at jeg faktisk skulle til frisøren om seks timer og nervøsiteten begynte å melde seg.

