Skip to content

Hjertevill

Jeg har enda ikke sovet et eneste sekund i natt. I seks-tiden fant jeg ut at det kanskje var på tide å prøve på ordentlig og la meg og alt. Etter en halvtime ga jeg opp og synet som møtte meg da jeg vred meg rundt i senga og så ut mot vinduet var dette:

lys copy Jeg lå et par sekunder og lurte på om det egentlig var så lurt å stå opp fra senga. Til slutt ble fristelsen for stor og jeg hoppet nærmest(no kidding) opp fra senga, dro på meg den første buksa jeg fant, tok med meg kameraet og gikk rett ut på plattingen uten å bry meg stort om at det da faktisk var andre mennesker ute.

dugg copyBare etter de aller første bildene var tanken som sto i hodet mitt; «det er så verdt det!» Av en eller annen grunn er natten den tiden av døgnet jeg blir mest kreativ på så at det så sånn ut gjorde ikke akkurat meg noe. Etter å ha rensket opp litt har jeg nå omtrent 80 bilder, ikke så mange, men etter hvert gikk jo lyset over til å bli mer «normalt» og dermed også ikke like fint lenger. Jeg er i alle fall storfornøyd og hadde jeg fått sånne bilder hver gang jeg døgna skulle du sett at antallet våkenetter hadde økt betraktelig!

web copyNå er klokka så mye som halv ni og tanken er å IGJEN prøve å få litt søvn. Forhåpentligvis lykkes jeg denne gangen. Snakkes om et par timer!

