Skip to content

Hjertevill

I Love You, Man var skikkelig søtmorsom! Ser ut som denne kvelden blir helt lik gårsdagens, sett bort ifra potetgullet! Problemet i kveld er bare at jeg ikke vet hvilke filmer jeg skal se.

Ble spurt om å ta vakta til ei i går så i dag har jeg jobbet fra 11 til 18. Den største drittvakta, helt klart. Som om den ikke er ille fra før var det i dag som godt som tømt for folk. De to-tre første timene gikk så sakte at jeg var nær til å bli gal! Det var så ille at jeg tok avisene som en kunde la igjen og sto og leste så godt som hele tiden det ikke var kunder. Å jobbe på kafé, spesielt i en så liten by som dette, er ikke akkurat verdens mest givende jobb. På tide å finne noe nytt kanskje?

Tenkte jeg kunne vise noe av det jeg kjøpte i Oslo. Det meste var basic klær til vanlig skolebruk noe som også var det jeg hadde som mål å kjøpe mest av, men disse gidder jeg ikke å vise fram.IMG_7851Smykke fra H&M.

zaraTopp fra Zara. Egentlig litt mørkere i virkeligheten, blitzen som ødelegger.

acneTopp fra Acne. Dette er definitivt det beste kjøpet på turen! Puppene mine ser mindre ut i den, noe som som oftest er et pluss for min del.

birgeretmikkelsenTopp fra Day – Birger et Mikkelsen. Ikke så meg egentlig, men se hvor søt den var da?

ginaCardigan fra Gina Tricot.

Dette ble jo de litt finere klærne som dere ser. Resten av klærne var stort sett enkle gensere og t-skjorter fra GT, H&M og Zara, noe som blir for random til at jeg gidder å vise dem fram. Fant meg en favorittgenser på GT som jeg kjøpte i tre forskjellige farger for eksempel. Det som kan hende dere får se er skoene og jakka jeg kjøpte, men time will show. Handlet mye i sommer du?

