Skip to content

Hjertevill

Til tross for hvor bestemt jeg er på å nå fortsette med treningen og få av meg alle disse ekstra kiloene som har kommet det siste året klarte jeg ikke å holde meg i kveld heller. Jeg hadde egentlig helt sykt cravings på helt vanlige havrekjeks, men siden vi ikke hadde det og i stedet hadde en pose Sørlandschips kan dere jo bare tenke dere hva det endte med. Prøver ikke engang å trøste meg med at jeg faktisk har trent i dag, for hvis jeg skal gjøre det hver eneste gang kommer jeg jo ikke til å komme noen vei. Men nok om det..

Sitter og har en liten filmkveld for meg selv(som vanlig). Er ferdig med Patrik 1,5 nå, en svensk film om et homofilt par som ønsker å adoptere en unge. Skal ikke avsløre noe mer av handlingen, men jeg synes den var kjempekoslig så den anbefales!

Gustaf_Skarsg_rd_og_141328a

Nå er planen å se I Love You, Man. Mest lyst til å se den fordi Andy Samberg er med i den. For dere som ikke vet hvem han er kan dere se denne, denne og denne. Du må gjerne kalle humoren min barnslig, men faen, jeg elsker Lonely Island og Andy Samberg!

