Skip to content

Hjertevill

Kom hjem nå for ei time siden og har nettopp fått slått meg ned på rommet. Skal innrømme at joda, det er litt godt å være hjemme igjen! Til tross for hvor artig det er å være i storbyen, handle, spise ute og se på folk er det overraskende godt å sitte oppe på rommet mitt igjen. Til tross for hvor tom kofferten min var da jeg dro så den slik ut da jeg kom hjem.

stappaHer er både selve kofferten og lokket brukt. I tillegg åpnet jeg en ekstra glidelås jeg fant som heldigvis ga meg et par centimeter ekstra, noe som trengtes! Synes likevel ikke at kofferten var så ille full med tanke på hvordan rommet jeg og Marte lå på så ut før vi pakket.

noroomDen eneste plassen det gikk ann å stå på var bak døra, så hvis en av oss hadde tenkt seg ut måtte man først åpne døra for så å åle seg rundt den og ut. Tro meg, det var enklere sagt enn gjort!

