Skip to content

Hjertevill

Det største sjokket har vel lagt seg. Likevel må jeg innrømme at jeg fortsatt trenger tid for å innse hva som skal skje og godta det helt. Føler meg som verdens verste person og datter som sier sånn, men det er bare sånn det er enda.

I kveld skal jeg og Marte sannsynligvis spise middag, planlegge pakkingen, pakke hennes saker, pakke mine saker, skrive ut billetter og forhåpentligvis slappe av litt. Bussen går i morgen tidlig, så tidlig som halv 10! Hadde det vært i dag hadde jeg bare fått noe mellom tre og fire timer søvn, sier vel litt om hvor snudd på hodet døgnet mitt er? Skal hvertfall prøve å sovne litt tidligere i dag, selv om jeg får mer enn nok tid til å sove på bussen. Flyturen tar én time, bussturen tar tre, supert.

ferdigSnart ferdig… snart.

dfhjkGrunnen til at jeg ikke er ferdig: Facebook og tv-seirer, forsåvidt grunnene til det meste jeg ikke blir ferdig med.

closeup

