Skip to content

Hjertevill

Selv om boka selvsagt er bedre klarer jeg ikke å la være å elske Harry Potter-filmene. Tror det har noe med at man faktisk ser magien. Tror egentlig aldri jeg helt har gitt opp håpet om at sånt faktisk kan finnes. Dere vet, magi, drager, hippogriffer og telt som er så store som hus inni. Var det noen som imponerte i denne filmen var det definitivt Tom Felton(Draco Malfang). Det er vel noe som å heter å «rise to the occasion»? Vel, kan trygt si at han gjorde det! Kom forresten over denne videoen på bloggen til Charlotte og jeg må innrømme jeg blir mer og mer sjarmert av ham.

Overnatta til Marte i natt, lite planlagt. Greia var egentlig bare at vi begge sovna på sofaen mens vi så Grey’s Anatomy. I dag skal vi lage muffins og muligens se film eller noe. Gleder meg til Oslo nå!

