Skip to content

Hjertevill

De siste deltakerne fra nattens Harry Potter-maraton dro nå for ei halvtime og jeg må innrømme jeg er mer enn trøtt nok til å legge meg og sove hele resten av natten. Gjør selvsagt ikke det, det er jo ferie og den skal utnyttes.  Noe som her betyr at det hvertfall blir to episoder Supernatural før jeg legger meg! I morgen er siste gangen jeg jobber før Osloturen og enda ei uke fri, at det i tillegg er ekstravakt gjør det bare enda bedre. Om ei uke sitter jeg nok og plages med å finne ut hva jeg skal og ikke skal ha med nedover, hvertfall med tanke på at jeg skal ha plass til enda mer på vei oppover! Herregud, jeg gruver meg allerede. Tema for den neste uka blir nok pakketips, hver eneste dag. Vet dere noe lurt må dere for all del bare dele! Dette ble opphakket og jævlig dere, tror jeg bare holder meg til msn og Supernatural fram til jeg finner senga jeg. Snakkes i morgen!

rsf9ajnXqpxvdpb5ESCYKQDxo1_1280

