Skip to content

Hjertevill

Da jeg våknet i morgest var det så varmt at jeg nesten var svett før jeg hadde fått meg ut av senga. Da jeg oppdaget at det ikke engang var sol ute gikk det ganske fort opp for meg at dagen kom til å bli tilbragt inne. Noe den så langt har også. Har da likevel ikke kastet bort tiden min, ÅNEIDA! Jeg er nå bare 35 minutter unna å være ferdig med Supernatural sesong 2, jeg har laget TO nye bakgrunner til dataen min, jeg har tørket støv og jeg har sett Tour de France. Den bakgrunnen jeg ble mest fornøyd med og som nå ligger i bakgrunnen hos meg er denne:BG

Ooooog, siden jeg føler meg ganske så grei i dag tenkte jeg at kanskje noen av dere ville ha en. Så her finner dere den samme, bare i full størrelse.

I kveld kommer Marte til meg for noe som kan bli et Harry Potter-maraton. Må friske opp alle de gamle før vi ser den nye nå på søndag Hva gjør dere i kveld?

