Skip to content

Hjertevill

Kom nylig ut av dusjen etter å ha tatt sommerens kaldeste dusj så langt. Grunnen til det er at jeg og Marte var ute og gikk og som dere sikkert skjønner ble jeg rimelig.. klam. Altså, når solen fortsatt steikte og det sannsynligvis var over 20 grader blir man faktisk det av å karre seg oppover et fjell. Spesielt når det var den første gangen i hele sommer jeg har vært i noen slags fysisk aktivitet.

20090701195608På vei opp var vi rimelig lystne på å bade, men da vi kom ned til vannet og oppdaget de x antall hundre rumpetrollene fikk fløyta en annen lyd. Endte derfor med at vi bare gikk/jogget hjem og slo dusjen på det kaldeste i stedet. End story.

Nå skal jeg opp til Marte og få servert verdens beste kanelsnurrer til kveldsmat. Ååååh, gleder meg!

