Skip to content

Hjertevill

Skuffelsen da jeg oppdaget at det er hviledag for TdF-rytterne i dag var STOR! Ble ikke mindre av at jeg allerede hadde vært ute i nesten fire timer og følte jeg trengte en unnskyldning for å gå inn i det nogenlunde fine været. For fint til å være inne med god samvittighet, for lite fint til at det var mye vits i å ligge ute.

kattn

Velvel, endte selvfølgelig med at jeg gikk inn og fortsatte å se Supernatural. Ulempen med fint vær er følelsen av at man gjøre noe. Å sitte hjemme er liksom ikke nok når det er så fint ute. Vurderer faktisk å ta med meg kameraet og gå en tur, vi får se. Hva gjør dere på dager med finvær? Og da mener jeg etter man har gått lei av å ligge ute og svette, og stranda ikke er et alternativ i og med at man ikke har noen å dra med.

