Skip to content

Hjertevill

Hadde filmkveld i natt også jeg. Ja, jeg er faktisk så sosialt tilbakestående at jeg må få folk til å komme og se film for å ha noe å gjøre. Begynte med The Orphanage, en film jeg kan si er den mest creepy filmen jeg NOEN gang har sett! Jeg har ALDRI blitt så redd i løpet av en film. Det er ikke ekstreme mengder blod og annet gørr som gjør den skummel, det er følelsen du sitter med i hele filmen. En følelse av at noe kan hoppe fram og skremme livet av deg når som helst. Nei, dere må bare se den før jeg driter meg ut og avslører noe überviktig. Kan vel nevne at jeg fortsatt er så redd at jeg ikke tørr å ta et bilde fra filmen til dette innlegget, det er FOR creepy.

Andre filmer jeg rakk å se i løpet av natten er A Walk to Remember og Hoolingans. Hadde sett begge disse to flere ganger før så der var det ikke akkurat noen store overraskelser. Fine filmer på hver sin måte, så absolutt.

hooligans-green-street-2Bilde fra Hoolingans. Jeg kødda ikke da jeg sa at jeg ikke tørr å ta med bilde fra The Orphanage, jeg blir livredd bare av å se bildene i minatyr på google! For å engasjere dere litt(og litt fordi jeg trenger nye filmer) tenkte jeg å la dere komme med deres favorittfilmer. Tar imot alle sjangre, men helst ikke dumme barnefilmer typ Eight Below.

