Skip to content

Hjertevill

Skikkelig spennende å få vite at man kom inn. WIHI, 2.året her også. Jeg som så for meg døden i løpet av år 1. Nei, realfag blir fun dere! Erfaring med realfag? Er det virkelig døden?

Jobb gikk like enkelt unna som forventet. Det eneste dårlige var at det var så lite folk at tiden gikk alt for sakte til tider. Etter jobb dro jeg på Storsenteret, 200 kroner for ei Cheap Monday-bukse = kjøp. Jeg har fortsatt kjøpeforbud fram til Oslo, derfor mamma fikk spandere denne på meg. Da jeg kom hjem la jeg dessverre merke til at det ser ut som tråden holder på å gå opp enkelte steder i sidene, noe jeg selvfølgelig ikke så da jeg prøvde den. Men pytt, to hundre kroner er ikke akkurat mye, får bare bruke den så lenge den holder.
165838Det er kaldt her og jeg har ei flue som driver og forstyrrer meg akkurat i det dagens Tour-etappe blir superspennende, supert.

