Skip to content

Hjertevill

Skal jeg være helt ærlig så gjorde jeg vel egentlig ikke stort i går. Til tross for fint vær satt jeg inne mestparten av dagen. Fikk besøk av Marita som kom og spiste jordbær og is sammen med meg, Lise kom innom og slappet av litt og i ti-tiden dro jeg på kino, Istid 3 for de som lurer. Sånn passe bra, Sid er søt som vanlig.

Nå skal jeg på jobb i 7 timer, noe jeg ikke ser så veldig fram til i og med at været er finere enn jeg hadde håpet. Skal nok gå greit uansett, pengene trengs alltid, that’s for sure! Merker det blir litt mye om hva jeg gjør og ikke mye om noe annet. Skyldes vel at jeg ikke vet helt hva jeg gjør eller skal gjøre for tiden. Forvirra kan du vel kalle det. Satser på at det løser seg på en eller annen måte, helst snart.

D5xLQkUHyph82kcfQmXSeEqpo1_500

