Skip to content

Hjertevill

Ute på sjøen/i sjøen nesten konstant fra halv to til elleve, for å gjøre det enkelt for dere, ni og ei halv time. Tror aldri jeg frivillig har tilbragt så mye tid utendørs. Når det er så varmt ute har jeg rett og slett ikke lyst på ordentlig mat, noe som fører til at alt jeg har hatt i meg i dag er iste, potetgull av diverse slag, is og det eneste som kanskje kan kalles mat, et pizzastykke. Ikke sunt og ikke bra, hverken for innsiden eller utsiden, godt for sjela er vel det eneste det faktisk er bra for. Noe annet som anbefales som sjelgodt er å hoppe i vannet fra litt høyder. Mye mer morsomt enn å bare ligge og duppe i vannet og det føles så forbaska godt når du kommer opp til overflata igjen!

5026_225352475172_597570172_7607815_474002_nFra høyre; meg, Sara, Jeanette og Lise.

PS: Bidra til spillelista jeg er i gang med, les forrige innlegg.

