Skip to content

Hjertevill

For øyeblikket føler jeg meg overstadig beruset på sommerfølelse. Så mye at jeg heller vil springe rundt i gatene iført min hvite sommerkjole enn å i hele tatt tenke på å legge meg i nærmeste framtid. Er vel litt som en liten unge som blir tvunget til sengs av foreldrene sine. Bare at det i mitt tilfelle er vissheten om at meningen er at jeg skal til byen med Marte om 7 timer som tvinger meg til å motvillig pusse tennene, slukke lysene og logge av msn/facebook. Likevel laster jeg hemningsløst ned alle spotify-spillelister jeg kommer over med ordet «summer» i beskrivelse eller navn og klikker meg fra sang til sang mens jeg kjenner sommerfølelsen stige til noe som kjennes ut som snart eksploderer inni meg. At jeg faktisk skal legge meg nå føles som et stort nederlag, at jeg lar spillelistene stå på for å spille fine sanger til meg i søvne føles som en liten seier.jajajajjajajaSer albino-hvit ut på armene og nesten svart ut på bena, noe jeg skylder på blitzen for. Flekkene er forresten på speilet(som jeg ikke husker å noen gang ha vasket, kan kanskje være på tide), ikke kjolen. Mens jeg sover/er i byen/ute på vannet har jeg tenkt å la dere fyre på med alt dere vet av sommersanger, om det kommer som youtube-videoer, tekst eller spotify-spillelister spiller ingen rolle, gi meg alt! Til gjengjeld vil jeg selvsagt prøve å sette sammen ei perfekt sommersang-liste som jeg deler med dere. Gi og få tilbake, er det ikke sånn?

