Skip to content

Hjertevill

Nok et forhåndsskrevet innlegg. Sånn forresten, la aldri MTV stå på om natta. Matchmaker og dens musikk er mer irriterende enn du kan se for deg. Hvor godt Saz og Stig passer sammen interesserer meg nokså lite. Siden de spiller Ambitions nå for å muntre meg opp skal jeg ikke rakke mer ned på dem for i kveld, sårri.

However, om ikke noe har gått til skogen er jeg nå i Lofoten. Ikke spør nærmere om hvor, jeg har virkelig ikke peiling. Vestvågøy, sier det noen noe? Satt og så gjennom forskjellige bilde-mapper for å prøve og finne litt inspirasjon til å skrive noe og fant utrolig(?) nok bilder fra den samme dagen, fra de siste to årene. Passende nok var de også fra dagen i dag, 24.juni.

SNC10485Meg for to år siden.cutiesMeg, Sara og Amar for ett år siden.

Det som er litt trist er at jeg med så godt som full sikkerhet kan si at jeg var mer lykkelig ved disse anledningene enn jeg er i dag. For to år siden hadde jeg kjæreste, for ett år siden var jeg godt trent og følte meg så bra som jeg aldri har gjort hverken før eller siden. I dag.. singel og en følelse av å være smålubben. Får jeg tak i nett skal jeg slenge inn et deppebilde her nedenfor, hvis det er bildeløst; send en meg en trøstetanke, plis?

