Skip to content

Hjertevill

Klokka er 12, planen er at vi drar om ei time. Mest sannsynlig driver jeg nå og løper rundt i huset for å finne klær, ledninger og annet tull som jeg tror jeg vil trenge. Ja, dette er forhåndsskrevet, klokka er egentlig halv fire på natta og jeg har ikke engang begynt å pakke, tror dere virkelig jeg kommer til å stå opp så tidlig at jeg får tid til å skrive noe? Siden jeg ikke har noe nett å henge på 24/7 fra noen timer av, regner jeg med jeg vil prøve å få tiden til å gå ved å ta en drøss med bilder, her snakker vi på hundre(tusen)vis! Så dere har i alle fall noe å glede dere til når jeg kommer hjem, selv om det er ei hel forbaska uke til. Jeg må innrømme at jeg har likevel et par ting jeg gleder meg til, disse er blant annet:

– Midnattssol (som jeg forhåpentligvis får se noe til)

– Masse kortspill (tro meg, det blir mye kortspilling)

– Enda mer bildetaking

– Litt ro (selv om dette kanskje er det jeg sutrer over å få for mye av)

– Å se plasser jeg ikke har sett før (noe som alltid er artig)

Får jeg mot formodning tak i et nett å snylte på skal jeg innom og stryke litt på denne lista. Jeg skal virkelig prøve å få til noe liv her inne til tross for at jeg befinner meg lengre nord enn jeg noen gang har vært før.

