Skip to content

Hjertevill

Etter som jeg ikke har sovet mer enn et kvarter nå i natt kom jeg fram til at det å poste et innlegg nå før jeg (forhåpentligvis) legger meg og sover i et par timer, var det lureste. Vi fikk sett tre filmer, Friday the 13th, Splinter og Role Models. Av dem var nok Friday the 13th best, skal nevnes at vi så 2009-versjonen, men så har jeg ikke sett 1980-versjonen så helt egentlig vet jeg ikke hvilken som er best av de to. Grunnen til at alle andre sover nå unntatt meg mistenker jeg å være at jeg for første gang på.. vel, snart ett år, har drukket vanlig cola i stedet for cola zero. At jeg i tillegg spiste et stykke brownies som var igjen fra skolen tror jeg ikke hjalp noe på sukkersjokket som fortsatt holder meg våken.

20080515030338Nå kjennes det faktisk ut som om jeg er trøtt, men så gjorde det jo også det i fire-tiden da jeg faktisk la meg for å sove. Kryss fingrene for at jeg kommer meg på jobb halv fire da!

