Skip to content

Hjertevill

Etter å ha oppdaget at så mange som 7 episoder av So you think you can dance hadde blitt lagt ut ble jeg en anelse stressa og satte igang alle sammen. Da jeg kom hjem fra byen var alle sammen ferdige og jeg sitter nå og koser meg med flinke dansere, noen ikke så flinke, en kopp café au chocolate og det nyeste ELLE. Høres ganske så fint og fjongt ut, så det er vel ikke så ille det på en mandag? By the way, planen var at adidas-jakka skulle se litt mer old-school og litt mindre grilldress ut.man15

Kan lett innrømme at jeg ikke er tidenenes turmenneske og mamma måtte derfor punge ut for en ny regnjakke og en fleecejakke. Hvorfor jeg går til innkjøp av sånt midt på sommeren? Vel.. stikkord: Lofoten, værmelding, ni grader og overskya.

man152Jeg er en sucker for store, hengende øredobber!man151Skal jeg være helt oppriktig er ikke disse shortsene fullstendig mine. Jeg og mamma bruker nemlig samme størrelse iblant og når flaksen(?) slår til sånn er det plutselig mye lettere å overtale mamma til å kjøpe noe. Litt bra, litt.. flaut. Skal nevne nok en gang at det er bare iblant at vi bruker det samme, hun får ikke på seg dongribuksene og de fleste kjolene mine, heldigvis.

Kan du og mora di bruke de samme klærne?

