Skip to content

Hjertevill

Klokka er kvart over fire, jeg er dødstrøtt, men har ikke orket å gå opp de 20-pluss-minus trappetrinnene for å pusse tennene og legge meg. Da jeg kom hjem i kveld var det enda flere uleste innlegg enn ved siste innlegg, setback delux. Likevel har jeg pløyet meg gjennom over 270 innlegg og har nå ingen igjen, interessant eller hva? Nei, det er ikke det. Jeg ligger og halvsover og tenker på en blanding av Oslo-tur, meningsløse innlegg(fra min side) og alt annet det måtte være. Hvis dere lurer så befinner jeg meg fortsatt sånn litt imellom. Ikke forelska, ikke sint, ikke glad, ikke irritert, egentlig ikke noe som helst. Apatisk er vel ordet. For å gjøre opp for denne midlertidige mangelen på følelser leser jeg alt jeg tror kan få meg til å føle noe, eller som i det minste bare minner meg på hvor fint man kan ha det. Her kommer blant annet weheartit, lissis og le love inn i bildet. Hvis noen har tips om liknende sider, kjør på. Jeg lover at det blir satt stor pris på!

20090526040853

