Skip to content

Hjertevill

Sitter og bladder litt i «Førerkortet – Lærebok klasse B» for første gang. Begynner vel å bli på tide når det er under en måned til jeg kan ta teorien. Uansett, som den superbloggeren jeg er tenkte jeg at dette måtte jo foreviges. Siden jeg ikke orket å flekke opp speilrefleksen for noe så simpelt fyrte jeg igang camen, ohyes, camshoot. Hadde tatt et par bilder da jeg fant ut det sikkert var tøffest om det så ut som jeg leste. Resultat:
000805Jeg vet ikke helt med dere, men jeg var i allefall ikke klar over at jeg var i stand til å skjele mye. La meg understreke at dette ikke var noe jeg prøvde å få til, jeg er får ikke engang til å se på nesa mi. Dere vet, sånn at begge øynene står innover. Etter å ha skrevet de to siste setningene måtte jeg faktisk prøve bare for å være sikker. Resultat av min lille «undersøkelse» er at dette er det nærmeste jeg kommer med «hjelpemidler»,

004041mens dette er det nærmeste jeg kommer av meg selv.

003946Konklusjon: Jeg er ikke i stand til å få til det på bilde nr.1 med vilje. Jeg er derfor åpen for alle mulige forklaringer på hendelsen på første bilde, gogo! Min er selvsagt at det er et fysisk mirakel fra min side og at jeg bør opphøyes til gudestatus umiddelbart.

