Skip to content

Hjertevill

4 timer søvn på en torsdag, not too bad. Er jeg heldig kommer Marte litt senere for å se Harry Potter og de vises sten. Planen er å se alle Harry Potter-filmene denne helga. Sært? Vel, den nye filmen kommer tross alt i juli, så vi fant ut at innen da måtte vi ha et lite Harry Potter-maraton. Derfor skal vi forhåpentligvis rekke å se alle fem filmene denne helga noe jeg har stor tro på at vi klarer, hvertfall hvis jeg får viljen min.

Jeg skjønner meg ikke på folk som ikke har lest bøkene og jeg skjønner meg hvertfall ikke på de som ikke liker Harry Potter i hele tatt. Hva er vel artigere enn hester som flyver, formler og alt som har med magi å gjøre? Lite imo, men så kan det jo være meg som bare alltid har hatt en liten ting for den slags.

20090108_harrypotter_560x375Alt i alt, jeg gleder meg.. Gjør du?

