Skip to content

Hjertevill

Deppedagen gjorde susen og både i dag og i går var egentlig to ganske greie dager. Nå lover jeg å ikke snakke mer om karakterene mine og skolen før jeg vet absolutt alt helt sikkert! Når jeg ser over hvor mye jeg skriver om skolen og karakterene innser jeg at jeg bryr meg enda mer enn jeg faktisk trodde jeg gjorde. Grensen mellom mye og litt for mye er jeg veldig usikker på hvor går, så akkurat det skal jeg ikke si noe om.

Kort oppsummering av hva jeg har gjort de siste to dagene og fram til nå: Film, søvn, skole, søvn, kino, film, søvn, skole, søvn, venner, is, gullerøtter med dip, sol. Ah, greit rolig, likevel travelt nok til at jeg ikke fikk presset ut et par ord i går. Siden jeg kom ut av solariumet for bare én time siden blir det ikke noe av kveldens planlagte dusj. Eller.. det kommer egentlig ann på, hvor mange timer er det man skal vente før man dusjer etter å ha tatt sol? Jeg har hørt på ei og fire timer så for min del kan det være hva som helst. En lang, varm dusj om kvelden hvor man barberer leggene og etterpå smører seg inn med lotion må jo være noe av det beste som finnes? Hvertfall når man etterpå legger seg i den beste senga og sovner til noe fin musikk som står på.. plis si at det bare er én time man må vente? Plis?

20090610174447

