Skip to content

Hjertevill

Søndag er som kjent dagen for å ikke gjøre noe som helst og i dag har jeg virkelig levd opp til det. Har vært ute av huset totalt én gang, da jeg og mamma skulle ned til byen og hente pizzaen vi hadde bestilt. Resten av dagen har bestått av filmer og.. ingenting. Ikke tro at jeg ikke skjønner hvor kjedelig det er å høre på hvor lite jeg gjør, såpass oppegående er jeg. Problemet er at jeg er inn i en slags tørkeperiode, ikke bare når det kommer til å skrive noe med et gram interessant innhold, men også når det kommer til alt annet. Også vanskelig å skrive noe om hva jeg føler når følelseslivet mitt også er inne i en major tørkeperiode. Jeg er hverken oppe eller nede, mer midt imellom. Og ja, midt imellom er akkurat like kjedelig som det høres ut som. Får håpe jeg kommer opp igjen snart, eventuelt ned, alt er bedre enn det her.

20090607070905weheartit, as always.

