Skip to content

Hjertevill

drivSide det er så fint vær i dag har jeg og Marte ligget ute i nesten to timer. Da vi ble lei av det bestemte vi oss for å få med oss mamma og kjøre ut på stranda en tur.

gladdd

Herlig vær, herlig plass, herlig humør.
bad

Marte var et par hakk tøffere og vasset ganske mye lengre enn meg, skal nevnes at jeg var utti jeg også! Dog så var ikke det lenger enn at vannet nådde opp på ankelene mine, blir nok en enda en stund til jeg bader ja.fotttHar spist rømmegrøt med mamma og har nå absolutt ingen planer for resten av kvelden. Skal jeg gjette blir det et par episoder the Hills og fotballkamp. Siden det er skole i morgen er jeg faktisk mest lysten på å slappe av, trenger den siste kvelden til å lade opp litt.Kanskje litt sært i og med at det har vært langhelg, men så har jeg samtidig gjort noe hver eneste dag! Nesten mer trøtt på slutten av helga enn på begynnelsen av uka, flere som har det sånn?

