Skip to content

Hjertevill

Jeg sa jeg skulle utnytte kortferien og det er akkurat det jeg holder på med. I går/i natt var jeg på filmkveld som endte i drikking. Det ble sett én film, så det kan fortsatt kalles filmkveld! Artig var det, selv om det betyr at jeg bare har sovet 2-3 timer i natt. Ikke har jeg rukket å sove noe mer etter jeg kom hjem heller, var først i byen, så opp på byfjellet for å spise is med jentene, så hjem. Nå skal jeg, mamma og søskenbarnet mitt snart nedover til byen for å spise thai-mat. Rart det der med at det meste av utenlandsk mat er så mye bedre enn norsk mat. Så kan det jo ha noe med at jeg liker litt mer «tydelige» smaker hvis jeg kan kalle det det. Hva syns du?

utsTatt fra byfjellet med vanlig kompaktkamera, bare redigert pittelitt. Som dere ser kan man ikke akkurat klage på utsikten!

