Skip to content

Hjertevill

Dagen i dag har vært en forbaska fin dag om jeg skal være helt ærlig! Litt etter skolen dro jeg og Marte ut for å jogge en tur, da vi var halvveis fant vi ut at vi skulle løpe litt trapper på vei tilbake. Jeg hadde aldri prøvd å løpe trapper før, for dere andre som heller ikke har det, det er nært døden. Neida, det er vel kanskje ikke så ille, selv om jeg ikke maktet å løpe opp den lange trappa. Skal forøvrig nevnes at det føles som om jeg har kondis som en 40-åring. Nei, 40-åringene på Spenst har nok bedre kondis enn meg..

Da jeg kom hjem viste det seg at vi hadde vært ute i nesten to timer! Må innrømme at jeg dro på resturant med mamma etter å ha dusjet da.. litt kos må man kunne unne seg. Nå er det sofakroken, tv-serier, musikk, msn og blogger hele resten av kvelden. Det føles så veldig fortjent.

jajajaja

msk

herli

Sånn forresten kan jeg nevne at jeg langt ifra er like brun som det ser ut til på bildet over og at jeg ikke kom opp til engelskeksamen.  Kan desverre ikke si at jeg ble sånn overlykkelig over sistnevnte, skriftlig engelsk tror jeg egentlig bare jeg hadde tjent på.

