Skip to content

Hjertevill

Siden jeg nå i kveld ble møtt av denne beskjeden: Warning: We have a concern about some of the content on your blog. Please click here to contact us as soon as possible to resolve the issue and re-enable posting.» får jeg nå bare lov til å legge inn innlegg til «review» og jeg har null peiling på hvor lang tid det vil ta før dette blir postet, om det i hele tatt blir det da. Skjønner uansett ikke hva som er så bekymrende på bloggen min, stort sett bare whining uansett.

Jeg er i alle fall hjemme alene. Sitter og koser meg i en annen krok enn vanlig da jeg oppdaget at det egentlig var ganske mye kosligere her. Herved min nye sofa.

krokEdit: Problem fikset, ikke at jeg ble noe klokere på hvorfor det var et problem til å begynne med.

