Skip to content

Hjertevill

Good news, bad news. Hva tar man først? Jeg velger å kjøre på med de dårlige først, bare for å få dem ute av veien. Matteprøven gikk nemlig så som så, jeg vil egentlig ikke tenke på karakteren før jeg faktisk får den. Jeg føler det er alt for mye å tenke på, selv om jeg sånn helt egentlig ikke vet hva det er jeg tenker på. Samme gamle. Dårlig nyhet nummer 2 er at jeg i kveld har mye jeg må og vil gjøre, men desverre ikke tid til alt. Hvilke idioter var det som bestemte seg for å putte Rosenborg-kampen til samme tid som Barcelona-kampen? I tillegg har jeg en nynorsk filmanmeldelse som skal inn i morgen.

 

Nå, over til de gode nyhetene. For det første har jeg endelig fått lastet ned alle fire sesongene av the O.C igjen. Jeg klarte ikke dy meg lenger, savnet ble for stort. For det andre har oppussingen av badet endelig begynt. Etter tre(?) år i dette huset med snakk om å pusse opp siden dagen vi flyttet inn har vi endelig kommet i gang. Selv om det også betyr at det ikke finnes dusjmuligheter og en del bråk, gleder jeg meg så mye til at det blir ferdig at sånt småtteri lett overses for en stund.

20090503012641

