Skip to content

Hjertevill

Etter skolen dro jeg og tre til hjem til en i klassen for å, ikke overraskende, gjøre matte. I morgen er det nemlig matteprøve og som vi alle husker må jeg få bra på denne og mattetentamen for å få femmeren. Bah. Matte var lett da det eneste jeg trengte å gjøre var å følge sånn halvveis med i timene, nå er det så mye mer! Velvel, skal jobbe litt mer før jeg legger meg så er det vel bare å krysse fingrene for at jeg forstår noe som helst i morgen. Hvis noen har forklaringer som får derivasjon til å bli som pluss og minus tar jeg imot med åpne armer og et stort smil om munnen, selv om jeg er litt tvilsom til sannsynligheten for det.

lines21

Et av bildene fra søndagen, understreker bare hvor mye jeg gleder meg til hyttekvelder og grilling med jentene. Sommerferien kunne for all del bare startet nå.

