Skip to content

Hjertevill

Etter å ha hatt en helt middels intensiv ryddeaksjon på rommet er gulvet nesten tomt for klær og andre tilfeldigheter. Litt hjemmekoslig skal det jo være tross alt.

I løpet av kvelden er det meningen at jeg skal levere bokanalysen av Of Mice and Men. Vel.. den har ikke blitt spesielt mye lengre siden fredagen for å si det sånn. Jeg er så ukonsentrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv. I dét jeg setter meg ned, åpner dokumentet og legger fingrene på tastaturet for å skrive stopper det bare helt for meg. Jeg aner rett og slett ikke hvor jeg skal begynne og hva jeg skal skrive. Det står bare helt stille. Kan innrømme at jeg er litt treg når det kommer til å begynne med skolearbeid, men herregud, ille har det aldri vært! Frustrert og irritert som jeg er får jeg mest lyst til å slå i veggen, ikke at det gjør noe bedre, bare godt å få ut litt på en måte. Siden min måte er… vold(?) er jeg rimelig spent på å høre hva deres måter er for å få ut litt frustrasjon i hverdagen?

sdlfgh

