Skip to content

Hjertevill

Jeg ga opp forsøket på å bli ferdig med bokanalysen i kveld. Jeg orket bare ikke. Sendte melding til læreren om at jeg kommer til å levere på søndag, får bare håpe hun tar det greit.

I kveld har jeg vel egentlig gjort alt av det en kan gjøre for å liksom føle seg bedre. Til å begynne med tok jeg et langt bad med musikk i bakgrunnen, så gikk det videre til barbering av legger, så fuktighetskrem og nå sitter jeg her med håret samlet i turban og New Moon i fanget. Hvis ikke jeg er fornøyd med meg selv i morgen gir jeg opp hele greia.

Det fineste som skjedde meg denne uka var nok da mamma kom hjem fra farmor med nye ullsokker til meg. De ga meg en anelse dårlig samvittighet for at det er alt for lenge siden jeg var hos henne, men gjorde meg selvfølgelig mest glad. Tenk at hun tenkte på meg da hun lagde dem, som om hun ikke var søt nok fra før. Ullsokker er jo ikke langt fra å være favorittplagg hos meg og de blir ikke mindre bra av å være så fine som dette:

sokks2

sokks

Storfornøyd! Siden jeg nå begynner å bli sulten er det tydeligvis på tide å finne senga, god natt!

