Skip to content

Hjertevill

I dag hører jeg på denne spillelista(trykk for alle som har Spotify, dere som ikke har det bør skaffe dere det). Den gjør meg i overraskende godt humør. At det faktisk har vært sol i dag har egentlig ikke påvirket meg stor meg enn de gangene jeg våknet i løpet av dagen. Joda, jeg var på skolen. Jeg la meg bare med en gang jeg kom hjem igjen. Og der lå jeg til klokka nesten var seks og middagen var ferdig. Hvordan blir man egentlig så slapp?

Dagen har vel egentlig så langt vært så tørr som du får det, det mest irriterende for dagen var vel da jeg kom i kantina og innså at et eple koster 7 forbanna kroner, mens en bolle bare koster 5, jeg hadde bare med 5.. Ække lett å prøve seg på et litt sunnere liv dere. Slenger bare med et bilde av ei av verdens vakreste damer, i mine øyne. Huden, stilen, kroppen? Hadde ikke sagt nei takk.

cus2tom

